Jazyk webu

Jak se na podzim dařilo hlavním lákadlům?



Podzim je stejně jako jarní období tou dobou, během které dochází k tomu, že televize přicházejí s celou řadou novinek, které mají za cíl přilákat diváky. Jelikož už se postupně najíždí na zimní, tedy vánoční režim, můžeme se ohlédnout a podívat se na to, jakým pořadům se na televizní obrazovce dařilo nejvíce.

Bodovala Tvoje tvář má známý hlas

Po velkém úspěchu první řady bylo jasné, že ani tu druhou si mnoho lidí nenechá ujít. Možným zklamáním bylo hlavně složení soutěžících, ale i někteří interpreti, které bylo třeba napodobit. I tak se ale pořad tvoje tvář má známý hlas, zařadil mezi ty, které lze považovat za skutečně úspěšné. Pokud se podíváme konkrétněji, tak se na každý díl daného pořadu dívalo v průměru 1,5 milionu lidí. To jsou ještě o něco vyšší čísla, než u první řady. I proto se Nova nechala slyšet, že přijde i s třetí řadou.

Nezklamala ani dlouhodobě oblíbená soutěž StarDance

Tato soutěž má poměrně jednoduchý koncept. Jedná se o soutěž v tanci, které se účastní známá osoba, která tančí s profesionálem. StarDance si letos na podzim odbyla již další sérii, která byla opět velmi úspěšná, což bylo patrné jak z toho, jak se o soutěži mluvilo, tak i z toho, kolik se na pořad dívalo diváků. Pokud chcete konkrétní čísla, tak v průměru se na každý daný díl dívalo na 1,3 milionu televizních diváků. To dělá z této soutěže jeden z nejúspěšnějších pořadů roku 2016.

Do třetice opět soutěž. Tentokrát Pevnost Boyard

Jak je vidět, soutěže jsou to, co dnes na televizních obrazovkách táhne skutečně nejvíce. Dokazuje to i Pevnost Boyard. A to v tuzemské podobě, která spočívala v tom, že se dané soutěže účastnili tuzemské osobnosti nejenom z oblasti zábavy. Odvysíláno bylo v rámci podzimu na několik dílům a to na obrazovkách TV Prima. A jak to bylo s úspěšností? Každý díl sledovalo zhruba jeden milion diváků.