Hudební TV Óčko Star inovuje grafiku a chce být více interaktivní

Televizní kanály a jejich vedení už dávno dobře ví, jak důležitá je provázanost a vzájemná podpora televizního vysílání a sociálních sítí. Tento prvek se nyní rozhodl posílit i TV kanál Óčko Star v podobě svojí nové grafiky. Start nových grafických prvků se váže ke změnám ve vysílání udělaným koncem loňského roku. Větší důraz je nyní kladen na rockovou hudbu, a to s playlistem Rock It.

Pracuje se nejenom s refrény

Tato hudební televize soustřeďující se na pop music počínaje 80. lety 20. století inovuje svoje grafické schéma, aby se vysílání stalo atraktivnějším a mělo více interaktivních prvků. Důraz se klade na informace o písních, zpěvácích a skupinách i programu jako takovému. Pracuje se s refrény a jejich překlady, objevuje se kvíz směřovaný k tomu, aby se diváci dozvěděli více, nechybí hodnocení písní.

Divák zasáhne do vysílání pomocí Facebooku

Dochází k propojení s interaktivním projektem #VidimSeNaOcku, kde se divák může pomocí Facebooku začlenit do vysílání. Ve středu večer běží interaktivní soutěž Můj rok, moje love. Jedná se o playlist těch největších hitů z daného roku a diváci mohou tento rok komentovat, zveřejnit svoje vzpomínky, které se k němu vážou. Dalším interaktivním pořadem se stává páteční Jukebox mejdan. Na něm diváci mohou sami zasáhnout do playlistu. Díky facebooku může být na jejich přání být odvysílán klip včetně fotografie nebo vzkazu či obojího.

Nová koncepce si poradí i s problémy

Autorem zbrusu nového grafického pojetí TV stanice Óčko Star je společnosti Frame100r, konkrétně za vším stojí režisér a video designér Lukáš Veverka. Celá designová koncepce stanice je jeho dílem, vytvořil i zcela nové upoutávky. V levé části obrazovky u loga je vždy umístěna grafika, která se popasovala i s potížemi, které způsobily letterboxy, čili černé pruhy vyskytující se u starších klipů. Nové pozadí je nyní tvořeno podle barevnosti aktuálního klipu.

Aktuálně v tv světě
Myslet si, že křivka vývoje sledovanosti televizních pořadů na počítači je totožná jako ta u televize by bylo chybou. ..
23.02.2021
I když mezi nejoblíbenější televizní programy patří seriály, samozřejmě televizní kanály chystají i další ..
21.02.2021
Od středečního večera 24. února 2021 nabídne TV Nova bonusy k velmi žádanému programu MasterChef Česko. Nasadí je ve ..
16.02.2021
V lednu letošního roku se jedničkou ve sledovanosti stala Česká televize, jejíž podíl na sledovanosti se dostal až na ..
14.02.2021
Zcela určitě k tomu dopomohla koronavirová krize – v loňském roce stoupla sledovanost televizí obecně. Na dvojnásobek ..
09.02.2021
Nové zpravodajství chystá na svém kanále Česká televize. Na ČT3, kanále, který odstartoval svoje vysílání vloni ..
07.02.2021
Počínaje 2. únorem 2021 rozšiřuje zpravodajská stanice CNN Prima News, náležející ke skupině TV Prima, regionální ..
02.02.2021
Jaké trendy se objevují na televizním trhu? Vzájemnou symbiózu a podporu stále více vykazuje video, video na online ..
29.01.2021
Počínaje nedělním večerem 31. ledna 2021 chystá Česká televize žhavou novinku z kriminální branže. Jde o nový ..
26.01.2021
Televizní kanály a jejich vedení už dávno dobře ví, jak důležitá je provázanost a vzájemná podpora televizního ..
22.01.2021